O gospodarce, otwartych danych, data intelligence i naszej działalności
W III kwartale 2023 r. bilans otwarć i zamknięć firm wyszedł na plus i wyniósł 69,4 tys. Najwięcej nowych podmiotów przybyło w sektorze IT, natomiast największy spadek wystąpił wśród właścicieli obiektów noclegowych.
III kwartał 2023 r. okazał się mniej liczny w upadłości i restrukturyzacje niż poprzednie 3 miesiące br. Przybyło za to wniosków o rozpoczęcie obu rodzajów postępowań.
Upadłość konsumencka, czyli upadłość osoby fizycznej lub bankructwo konsumenckie to procedura, która ma za zadanie umożliwić dłużnikowi spłatę swoich zobowiązań. Wiedza o rozpoczęciu tego procesu jest ważna dla wierzycieli takiej osoby – zobacz, jak najlepiej ją uzyskać.
We wrześniu 2023 r. postępowania restrukturyzacyjne rozpoczęły się w 347 firmach. Starania o rozpoczęcie restrukturyzacji zapoczątkowało natomiast 228 przedsiębiorstw.
Wrzesień 2023 r. przyniósł ogłoszenie upadłości w 34 firmach. Do sądów trafiło przy tym 151 wnioski o rozpoczęcie tej procedury.
Na rynku dostępnych jest wiele programów dla call center. Jak wybrać najlepszy? Na to pytanie odpowiedź znajdziesz w tym artykule.
Wcześniej przygotowany skrypt rozmowy sprzedażowej pomoże Ci wzbudzić zainteresowanie klienta i doprowadzić do finalizacji sprzedaży. Dowiedz się, jak napisać dobry scenariusz rozmowy w sprzedaży telefonicznej.
Czy upadłość konsumencka oznacza ucieczkę od kłopotów i możliwość rozpoczęcia nowego życia z czystą kartą? Postanowiliśmy sprawdzić, jak często upadli konsumenci decydują się na otworzenie działalności gospodarczej jeszcze w trakcie trwania procedury upadłościowej.