W serwisie BNF nie musisz tworzyć nowej bazy, aby utworzyć nowe zestawienie zawierające posiadane już dane.
Serwis BNF pozwala na tworzenie nowych zestawień w ramach baz, które użytkownik wykupił wcześniej.
Dzięki temu możesz ją na przykład zaktualizować o rekordy, które pojawiły się od momentu jej utworzenia, a także uzupełnić posiadaną bazę o informacje, które nie zostały wykupione wcześniej.
Jeśli potrzebujesz bazy o nowych parametrach, sprawdź, jak utworzyć nową bazę danych.
Tworzenie nowego zestawienia
Po zalogowaniu się do serwisu wybierz opcję „Moje bazy” z menu znajdującego się na górze strony.
Następny krok to wybór opcji „Nowe zestawienie” dla wybranej bazy danych.
Po tym wyborze możesz zdecydować, jak ma wyglądać nowe zestawienie.
Możesz określić rodzaj zdarzenia, jakie mają się pojawić w bazie, przedział czasowy, a także dobór rekordów w zestawieniu.
Do wyboru są:
- Tylko nowe – kiedy chcesz stworzyć zupełnie nowe zestawienie z pominięciem już zakupionych rekordów,
- Nowe i posiadane – kiedy chcesz dokupić określone dane (np. adres e-mail, numer telefonu itd.) do już posiadanej bazy danych,
- Tylko posiadane – kiedy chcesz wygenerować już zakupione rekordy jeszcze raz (za posiadane rekordy nie poniesiesz drugi raz opłaty).
Po wyborze odpowiedniego zakresu danych doładuj konto określoną kwotą, a następnie kliknij w przycisk „Utwórz zestawienie”.