circle

Więcej restrukturyzacji, mniej upadłości w transporcie. Pobierz raport »

Baza firm i osób

W serwisie BNF nie musisz tworzyć nowej bazy, aby utworzyć nowe zestawienie zawierające posiadane już dane.

Serwis BNF pozwala na tworzenie nowych zestawień w ramach baz, które użytkownik wykupił wcześniej.

Dzięki temu możesz ją na przykład zaktualizować o rekordy, które pojawiły się od momentu jej utworzenia, a także uzupełnić posiadaną bazę o informacje, które nie zostały wykupione wcześniej.

Jeśli potrzebujesz bazy o nowych parametrach, sprawdź, jak utworzyć nową bazę danych.

Tworzenie nowego zestawienia

Po zalogowaniu się do serwisu wybierz opcję „Moje bazy” z menu znajdującego się na górze strony.

Screen_BNF_moje-bazy

Następny krok to wybór opcji „Nowe zestawienie” dla wybranej bazy danych.

Screen_BNF_nowe-zestawienie

Po tym wyborze możesz zdecydować, jak ma wyglądać nowe zestawienie.

Możesz określić rodzaj zdarzenia, jakie mają się pojawić w bazie, przedział czasowy, a także dobór rekordów w zestawieniu.

Do wyboru są:

  • Tylko nowe – kiedy chcesz stworzyć zupełnie nowe zestawienie z pominięciem już zakupionych rekordów,

  • Nowe i posiadane – kiedy chcesz dokupić określone dane (np. adres e-mail, numer telefonu itd.) do już posiadanej bazy danych,

  • Tylko posiadane – kiedy chcesz wygenerować już zakupione rekordy jeszcze raz (za posiadane rekordy nie poniesiesz drugi raz opłaty).
Screen_BNF_dobor-rekordow

Po wyborze odpowiedniego zakresu danych doładuj konto określoną kwotą, a następnie kliknij w przycisk „Utwórz zestawienie”.

Demo jest warte więcej niż tysiąc słów

Skontaktuj się z nami
arrow_forward