KLIENT:
- SAF SA – firma zajmująca się windykacją należności biznesowych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw
- Sosnowiec
- https://saf.com.pl/
WYZWANIE:
- skrócenie i zautomatyzowanie procesu pozyskiwania informacji o sytuacji prawnej dłużników,
- zapobiegnięcie poniesienia kosztów wynikających z przegapienia terminu dołączenia do spisu wierzytelności.
REZULTAT:
- uniknięcie zbędnych opłat,
- znaczna oszczędność czasu i nakładu pracy.
Z jakiej usługi oferowanej przez MGBI Państwo korzystacie?
Raportowanie zdarzeń bieżących (robimy to tygodniowo), oraz okazjonalnie korzystamy z raportów archiwalnych (sprawdzanie nowych pakietów spraw).
Jak radziliście sobie Państwo z danym problemem przed rozpoczęciem korzystania z naszej usługi?
Codziennie przeglądaliśmy monitory i wyłapywaliśmy interesujące nas informacje dotyczące zdarzeń upadłościowych.
Co zmieniło się po rozpoczęciu korzystania z usługi?
Mamy bieżącą informację o złożonych wnioskach o upadłość oraz ogłoszonej upadłości/restrukturyzacji, co pozwala nam na szybkie podjęcie decyzji w sprawie zgłoszenia lub np. zwrotu klientowi sprawy.
W sprawach wyłapujemy na bieżąco ogłoszone upadłości, co pozwala nam uniknąć opłaty za zgłoszenie po terminie – obecnie ok. 1 000 zł, a dzięki zgłoszeniu możemy uczestniczyć w planach podziałów i planach spłaty.